Gülüş Tasarımı

Gülüş tasarımı dişler ve diş etlerinin daha estetik ve doğal bir görünüme kavuşması için multidisipliner olarak (ihtiyaca göre farklı yöntemlerle) gerçekleştirilen uygulamalardır.
Gülüş tasarımı için hangi tedavilerin gerektiği hastanın ihtiyacına göre farklılık göstermektedir. Estetik bir gülüş tasarımı için en sık uygulanan tedaviler şunlardır; diş beyazlatma (bleaching), implant ve protez uygulamaları, porselen lamina ve zirkonyum kaplamalar, ortodontik tedaviler(tel etdavisi ve şeffaf plak tedavisi), laminate veneer (yaprak diş kaplama) ve estetik dolgu uygulamasıdır.
Gülüş tasarımı hastanın beklentileri göz önüne alınır. Daha sonra diş hekimi tarafından detaylı incelemeler yapılarak dijital ortama aktarılır. Sonrasında dijital ortamda gerekli düzenlemeler yapılarak hasta ile paylaşılır.  Daha sonra hastanın onayı ile tedavi süreci başlatılır.
Gülüş tasarımı için yapılan tedavilerde lokal uyuşturma yapılır. Bu sayede tedavi tamamen ağrısız bir şekilde gerçekleştirilebilir.

Diş Beyazlatma

Dişlerin beyazlatma işlemine uygun olup olmadığının anlaşılabilmesi için diş hekimine muayene olunması gerekmektedir. Diş minesinin ve diş eti sağlığının uygunluğu böylelikle anlaşılır.

Periodontal bazı hastalalıklarda (diş eti hastalıkları ) ve diş minesinde aşınma gibi durumlarda beyazlatma işlemi uygun görülmeyebilir.

Doğru yapılan bir diş beyazlatma işlemi dişe zarar vermez. Dişe zarar veriyor olarak düşünülen nokta; diş yüzeyinde oldukça minimal (mikron) düzeyde oluşan aşınmadır. Beyazlatma işlemi sonrasında kendiliğinden onarılmaktadır. Bazı kişilerde işlem sonrası bir gün kadar hassasiyet yaşanabilir, bazı kişilerde ise süreç tamamen ağrısız olarak tamamlanabilir.

Beyazlatma işlemine uygun bir hasta olup olmadığınızın anlaşılabilmesi için diş ve diş eti sağlığınızın tedaviye uygun olup olmadığı tespit edilmelidir. Eğer diş ve diş eti sağlığı tedavi için uygunsa beyazlatma işlemi güvenle yapılabilir.

Diş taşı temizliği (polisaj) işlemi ve diş beyazlatma işlemi birbirinden farklıdır. Diş taşı bulunan hastalarda diş beyazlatma yapılabilmesi için öncelikle diş taşları temizlenmeli ve sonrasında diş beyazlatma işlemi yapılmalıdır.
Diş beyazlatma ve diş taşı temizliği sıklıkla birbiri ile karıştırılan uygulamaladır. Diş taşı temizliği bir tedavisidir. Bu uygulamada diş minesi üzerinde bulunan diş taşları temizlenir. Taşların temizlenmesi dişin daha açık renkli ve temiz görünmesine neden olur. Ancak bu uygulama diş renginde herhangi bir açılma sağlamaz.
Diş beyazlatma işleminde ise uygun maddeler yardımı ile diş minesinin rengi istenilen oranda beyazlatılabilir.

İmplant Tedavisi

Toplumda implant tedavisinin ağrılı bir işlem olduğuna dair genel bir kanı bulunmaktadır. Ancak kullanılan lokal anestezik maddeler sayesinde tedavi hiç ağrı duymadan gerçekleştirilmektedir.
İmplant tedavisi süresi kişiye özel olarak planlanır. Süreç kişiden kişiye farklılık göstermekte beraber genel olarak 2-5 ay gibi bir süreçte tedavi tamamlanmaktadır.
İmplant tedavisinin farklı yöntemleri vardır. Her yöntemin uygulanma süresi farklılık göstermektedir. All On Four yöntemi ile implant tedavisi 1 gün içerisinde tamamlanabilmektedir.
All On Four İmplant tedavisine uygun olup olmadığınızı öğrenmek için kliniğimizi ziyaret ederek tedavi hakkında detaylı bilgi alabilirsiniz.
Evet. Tamamen dişsiz hastalarda implant tedavisi uygulanabilir.

Ortodonti Tedavileri

Şeffaf plaklar sayesinde dişlerdeki şekil bozuklukları, çarpıklıklar telsiz bir şekilde tedavi edilebilir.

Diş telleri takıldıktan sonra yaklaşık bir hafta kadar olan alışma sürecinde hafif bir ağrıya neden olabilmektedir. Sonrasında ise tellerin varlığı dahi unutulacak kadar ağrısız ve konforludur.

Ortodonti tedavileri hastanın ağız, diş ve çene yapısına göre kişiye özel olarak belirlenmektedir. Bu nedenle en iyi tedavi hastaya en uygun tedavidir denebilir.

Şeffaf plak tedavisi herkese uygun olan bir tedavi değildir. Ağız, diş ve çene yapısında olan ileri düzey sorunlarda şeffaf plak tedavisi yetersiz kalmaktadır.

[]
İLETİŞİM